GRATULERER MED DAGEN, VERDENS BESTE VENN!!!

Hallo! 🙂

No sitt eg og bursdagsbarnet(siden klokka er over 12), Sandra (www.sandralaastad.blogg.no) og blogger på kvar sin pc 😀 Me har nettopp komt heim fra open hall.. som egentlig skulle vera eit “discotek” haha, men var gøyt då! <3 Før i dag hadde me elevbedrift og stod på senteret å selgde vafler, muffins, boller, rundstykker, kaffi og saft <3 Me stod fra klokka 9 til klokka 4 :O men me tjente ca 2000 kroner 😀 <3


 

FLINKEEE 😀

me e litt søte altså <3

SANDRAA VERDENS BESTE VENN <3 :

Du e min beste venn på jord! du er der uansett og er hjelpsom og kjempe grei! thihi, me finn på så masse tull og sprøe ting ilag, men som e kjeeempe gøyt! Du er seriøst verdens beste venn og eg har ingen aning ka eg skulle gjort uten deg! Du er den beste personen i livet mitt! <3 Eg e kjempe glad i deg og eg elskee at me alltid har noke å gjera på og snakka om! theheh.. ikkje så veldig vanlig at da e stille når meg og deg er tilstede ilag! hoho! <3 Du er heilt utrulig, Sandra! <3 Du e unik ! åherregud, klare ikkje å sei kor glad eg e i deg ! <3 jaja, eg er så glad i deg at ord ikkje er nyttig! <33 Du e best!


hahahaha! LOOOOOONG TIME AGO! <3

Me e kuuuul <3

-Eg klare ikkje å beskriva kor glad eg er i bestevennen min, gjer du? <3

 

-Ingvild Bolstad Sætre

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg