funfun!

Hei å håå <3

I dag har eg nøte den siste dagen med høstferie! årk.. kipt at i måro e da skule! Men får heller berre glede meg til helgo vartfall! 🙂

I dag klokko ett gjekk eg ein venn av meg som heite Gøran i møte 🙂 han blei kjørt bort til texaco også gjekk eg han i møte :))  Så gjekk me heim til meg og var. Etter ein time sirka kom Jack bort til oss og var :)) Når han kom, satt me berre på rommet mitt alle sammen og snakka og var på face 😀 me koste oss ! <3 Dei var hos meg til klokko var 6, og då henta faren til Jack dei :)) Etter dei gjekk, måtte eg lese til naturfagprøve… Forstår faen meg ikkje ein drit ! Skal ikkje ha prøven før på onsdag, men på tirsdag skal eg på kretstrening i Åsane på handball :DD <33 og i måro har eg lekser..

No sitte eg her i telefonen med Gøran :)) Er litt trøtt, skal snart legga meg, blir godt! <3 Har ingen bilder fra i dag.. men men, kjem sikkert neste innlegg <3 🙂

-Synst du det var godt med høstferie? <3

-Ingvild Bolstad Sætre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg