må løpe..

Hei! 🙂

I går var eg på kretstrening i Åsane ! Det var gøyt, lærte mangen nye teknikker og sånnt 😉 Mætte forresten ei som heite Therese der 🙂 ho kjente eg litt fra før, har vert på tenleir sammen 🙂 koslig å møte noken eg kjente og! 🙂 etter treningen gjekk eg og frida i senteret for å kjøpe mat på Mcdonnals 😛 Etterpå gjekk me rett opp på Bik Bok for å sjå 🙂 mange fine klær der!

Men no skal eg på skulen.. blir et lite innlegg siden det er berre 10 minutter til skulen begynner.. :O men i dei to siste timane i dag skal me ha naturfagprøve…… men har litt BURN fra treningen i går.. så får håpe den “kvikker” meg litt opp igjen.. 😛

Me snakkast!


fortsatt litt trøtt ja… haha, BURN 😀

Ønsk meg lykke til dåå.. trur eg treng da.. da e NATURFAGSPRØVE.. 😛 :-O

-Ingvild Bolstad Sætre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg