rastløs..

Hallo! 🙂

No har eg nettopp vert i dysjen etter fotballtreningen.. da var kald i dag på trening, men da var godt å komma tilbake ! har ikkje vert på maaange treningar pågrunn av kneene mine.. :-/ Eg trur eg stikk bort på ungdommsklubben no for å sjå kem som er der, siden eg ikkje har noke å finne på.. eg e så raaaastløs! Veit vartfall at sandra (www.sandralaastad.blogg.no) er der borte.. sikkert noken fleir og 😉

Egentlig er eg trøtt.. men eg gidd ikkje vera heima.. Eg stikk bort på klubben! 🙂 me snakkast!

 

 

– har du ungdommsklubb der du bor? 🙂

 

-IngvildBolstadSætre

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg