Vil du hjelpe? :-D

Hei 😀

I dag har eg vert på fotballkamp.. me tapte mot Masfjorden.. stillingen er ikkje så veldig viktig, haha, me tapte vartfall!;-) Eg spelte ikkje fordi eg glømte støtta til kneet mitt.. og då får eg vondt berre eg småspringer.. jaja, dei andre på laget spelte godt då, berre at det  andre laget fekk mål.. haha :L Resten av dagen har eg berre slappa av.. kjedlig lørdag :-((

Men eg lurte på om da var noken som er flink å lage header? Eg kan da ikkje så.. lurte på om noken ville lage til meg 🙂 Synst eg treng ein header no .. Hadde blitt kjempe glad om du hadde gudde å laget en 😀 helst masse rosa farger 😛  her er noen bilder :

……….

kommenter om du kan hjelpe da 🙂

 

-IngvildBolstadSætre

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg