full innsats!

Hallo:-)

I dag var eg på trening i haukelandshallen fra klokka kvart over åtte til halv 2. Me hadde pause i ein og en halv time, så me trente til sammen i 4 og en halv time. Den første økta varte i 1 og en halv time og den andre økta varte i 2 timer. Første økta var håndballtrening med fokus på skudd. Den andre økta var styrketrening, med fokus på styrke ofc. Eg synst at den andre økta var gøyast, og absolutt hardest!

Når treningen var ferdig, spiste me mat også reiste me heim igjen. No er er egentlig dautrøtt! Trur eg legg meg snart, siden eg skal på dataparty og være våken heile natta imåro….


kristian kjelling <3


litt uklart.. men på styrketreningen trente me med sånne bensinkanner med vann oppi. Sjukt tungt!

 

-går du også på håndball?

 

-IngvildBolstadSætre

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg