I Trondhjæm sjøøø :-)

Heihei! 😀

Sorry for ingen blogging i går, men eg reiste rett til flyplassen etter skulen. Eg reiste til Trondheim med mamma og pappa. Flyturen gjekk fort og greit! I dag tidlig våkna eg av frokost på senga, kakao og presanger 😀 Sang til og med bursdagssangen til meg!

I dag har eg passa på tantebarnet mitt, Linnea<3 Har kost meg veldig masse! Har gått på tur med ho og bytta bleie. Har også vert med søstrene mine. Heile dagen har vert kjempekoslig!

Blei kjempe glad når Sandra ringte meg fra skulen og mangen fra klassen min sang bursdagssangen til meg! Blei kjempe glad. Glad i klassen min <3


meg og mine søstrer <3

Seinare i dag reiser kanskje eg og marie til byn for å henta ei glattetang. Også skal vi også kanskje på trening etter me har ete kaker som mamma har bakt. Eg er storfornøyd med gavene eg fekk!!!! Kommer et egent innleg om dei 🙂

er du også tante?

-IngvildBolstadSætre

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg