Shoppedag!

Hallo!

I dag har eg vert i Steinskjer å shoppa lenge. Det var over 100 butikker og eg kjøpte meg masse nytt og fint. Siden er eg i Trondheim klarer eg ikkje å ta bilder av klærene eg har kjøpt, fordi kameraet ligger heime. Men har funnet noe av det eg har kjøpt på nettsidene til butikkene.

No skal eg snart spise lørdagsmiddag med familien og kose meg resten av kvelden med film, brus, snop og familen. Men savner Linnveig (søstra mi) veldig masse. Ho kunne desverre ikkje vere med til Trondheim, fordi ho måtte jobbe. Håper ho koser seg heima vartfall.


genser fra Gina tricot – 199 kroner


Genser fra Gina Tricot – 149 kroner ( I think) Denne ser finere ut i virkligheten.


Bukse fra Vero Moda – 299 kroner (berre at eg har i dongeri)


Pappa –> meg –> Linnveig <3

Håper du også får ein fin lørdagskveld! 🙂


 

-IngvildBolstadSætre

14 kommentarer

Siste innlegg