Fin tur!

Hallo!

No sitter eg i bilen på vei heim igjen. Eg har vert på besøk hos søstrene mine i 5 dager med mamma og pappa. Me har kost oss kjempe masse! Savne dei allerede.

Flyturen gjekk greit og det var heldigvis lite turbulens. Men bilturen gjekk ikkje lika greit.. I stad kom det ein lastebil i fronten på bilen vår. Litt på sida av fronten. Masse blei raspa opp og lys og hjul blei ødelagt. Det var ikkje noke farlig heldigvis, siden ingen av oss hadde stor fart. No er me heldigvis på god vei heim igjen.

Når eg kjem heim, skal me laga middag også skal eg på sånn konfirmasjon ting.. Visst eg rekker det. Blir sikkert litt sein. Jaja!

-Har du vert i Trondheim før?

-ingvildbolstadsætre.

Meg og søte linnea<3

Når me reiste..

Fin flytur!

På vei til trondheim. Meg og mamma:-)

På vei heim igjen til bergen. Meg og mamma:-)

Fint vær på ein fin flytur!

12 kommentarer

Siste innlegg