Utsettelse….

Hallo! 😀

I dag skulle eg egentlig på håndball trening, men den blei avlyst fordi det var så mangen som var sjuk eller som ikkje kunne komme. Så eg satt heller heima å pugga til geografi prøve som eg skal ha i måro. Eg har lest i 4 timer trur eg det er, og no er eg lei. Håper ikkje prøven bli kjempe vanskelig då.

No sitter eg på rommet i den rosas og goooode kosedressen min og chiller. Kos det!


dårlig bilde.. 😮

I måro er det fredag, så det er HELDIGVIS snart helg! Skal på nattcup i helga, så kommer sikkert bilder fra den i helga. Har laget spørsmålsrunden på video, men den var for stor til å lastes ned eller noke sånt shit.. Men skal sjå ka eg klare i helgo 🙂

Skal du på nattcup i helgo?

 

-IngvildBolstadSætre

3 kommentarer
    1. Begynnte å lure om me hadde prøve i morgen 😛
      Men lykke til, den ekke så vanskelig ! 😉
      Jaa, eg skal på nattcup 🙂

    2. Du er så søt vennen min <3
      Lykke til , er ikke vanskelig i det hele tatt, du klarer deg fint!
      Ja , jeg skal på nattcup men skal bare se på <3

    3. Anita: hehe, tusen takk! 😀
      Henriette: hihi <3 Det var bra! Får håpe at den ikkje blir så alt for vanskelig ja... Supert, blir gøyt! 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg