Nattcup i Åsane.

Hallo! 🙂

I dag tidlig når eg våkna, hoppa eg i dysjen og gjorde meg klar til fotballcupen i Åsane. Det var mange folk der og alle lagene me spilte mot var kjempe gode! Me vant en kamp, uavgjort en og to tapte me.. Me kom altså til kvartfinalen. Er fornøyd med det eg! Me spelte no godt synest eg. Mellom kampane sprang me bort i senteret som var ved siden av cupen og tok solarium og spiste på mc donals.

No har eg akkurat komt heim. Sitter å ser på film og har lørdagskveld med mamma og pappa. Kosligt!

-Eg har allerede fått julestemning! Har du?

-Ingvildbolstadsætre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg