Fin dag heilt til no.

Hallo.

Åååårk! Blir så suuuur! Heile innlegget eg skreiv blei vekke! Gidder ikkje å skrive alt på nytt sånn som i stad.

Men i dag var eg vartfall på krets trening på håndballtrening på tertnes etter skulen. Da var gøyt! Eg og frida ( vennina mi) koste oss. Etter treninga kjøpte me mat på mc donalls. Kan jo ikkje berre vere sunn! 😀

Når eg kom heim hadde pappa nesten blitt ferdig å mala det nye rommet som eg skal få. Blir kjempe fint. Gleder meg til å sjå resultatet! No ligg eg i senga og hører på musikk. Skal legge meg no, skal opp tidlig i dysjen også på skulen i måro…

Naturfagprøven i dag gjekk heilt greit. Samme med framføring i norsk. Karakteren på framføringen får eg i måro.

Snakkest!

-Har du også skrevet masse i eit innlegg også har det blitt sletta?

-Ingvildbolstadsætre

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg