Helg!

Hallo 🙂

I dag på skulen hadde me mat&helse, og me laga kylling wook. Det var kjempe godt og fort laget. Etter skulen gjekk eg på senteret og var der til ungdomsmøret startet. På ungdomsmøret diskuterte me juleballet som er neste helg. Can't wait!

Klokka kvart på fem reiste eg i mongstadhallen på spinning. Eg, ane (www.anekjeilen.blogg.no) og sandra var der å trente i halvannen time. Har faktisk trent kvar dag denne uka!

Eg har helg, fordi eg ikkje skal på skulen i måro. Deilig! Skal på haukeland.. Etter haukeland skal eg og mamma handle julekjole som eg skal ha på juleballet. Og litt julegaver sikkert. Kommer sikkert innlegg i måro om ka eg kjøpte.

Haha, det siste bilde tok sandra av meg på skulen.. Følget ikkje med 😛

Har du vert på spinning før?

-Ingvildbolstadsætre

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg