Snart helg.

Hei! 🙂

I dag har eg vert på data og pugga til mat og helse prøve i måro, nesten BERRE gjort på da i dag jooo. Ikkje verdens gøyaste dag nei. Eg har og foresten sett Norge spille håndball kamp mot Angola (trur eg), dei vant! Norge blir berre bedre å bedre!

Gleder meg syyykt til helga! I måro skal eg etter skulen, pynte til juleballet som er på fredag. På fredag skal eg på juleball også etter juleballet skal henriette (www.barehenriette.blogg.no) overnatte hos meg. Har ikkje sett ho på leeenge! Gleder meg! Og på lørdag skal eg spille håndball kamp sjølv, i Mongstad hallen klokka halv 3. Berre til å komma å sjå asso! Gleder meg faktisk meir til håndballkampen enn juleballet! Kjempe lenge siden sist håndballkamp no… Håper me vinner! Laget vårt har forbedra seg veldig dette havåret. Absolutt alle spillerene på laget har blitt bedre! Håpe da fortsetter sånn! Og på søndag skal eg berre slappe av trur eg.., visst ikkje da skjer noke anna.

Klarer foresten ikkje å bestemme meg for ka kjole eg skal gå med på ballet. Har to stykker. Den eine er svart og kort, imens den andre er rød og lang. Liker begge to!

No legg meg meg, er dau trøtt. God natt!


Henriette og meg <3 første gang vi var ilag. loveu.

-har foresten fått ny header.. ka synst du om den?

– kass kjole synst du eg burde velge?

 

IngvildBolstadSætre

8 kommentarer

Siste innlegg