helgaa.

Heihei!!

Har ikkje blogga dei siste dagane.. jaja, deke veit koffor.

På fredag hadde eg engelsk tentamen. Trur da gjekk bra. Også fekk eg norsktentamen tilbake. Eg fekk ein sterk 4’ar. Godt fornøyd! På fredags kvelden var eg på juleball på samfunnshuset. Koste meg kjempe masse! Kunne ønske det varte lengre! Eg og Charlotte (www.charnik.blogg.no) orna oss ilag. Bølga og krølla håret til kvarandre og sånnt. Koslig! Etter juleballet overnatta Henriette (www.barehenriette.blogg.no) hos meg. Har savna ho kjempe masse, så var gøyt å vera ilag igjen! ♥

I dag har eg spelt håndballkamp. Me vant 17-9. Eg skårte sju mål. Var godt fornøyd med korleis laget spilte ilag. Men ikkje korleis eg spelte aleina.. jaja, får prøve å gjere det bedre til neste helg dåå.

I måro skal eg på juleshopping i Åsane. Godt å bli ferdig med alle julegaver tidlig! Her er bilder fra littav helga:

før juleballet ♥


på håndballkampen. 17-9 ♥

Snakkest!

-har du også vert på juleball? 

 

-IngvildBolstadSætre 

5 kommentarer
    1. kjempe fine outfit 🙂 nei har ikke vært på juleball 🙂
      Gi gjerne beskjed om du vil bytte ut din HEARDER en dag – så kan jeg lage en GRATIS header til deg 🙂
      – du finner de andre HEADERNE jeg har laget under menyen på min (engelske) blogg 🙂
      God jul

    2. Jane: Tusen takk! :-))
      Mademoiselledianne: Tusen takk! 😀 Jaa! Kunne gjerne tenkt meg å bytte header! Håper du kan lageein fin til meg! :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg