It’s christmas!

Hei!

I dag har eg vert på juleshopping. Har kjøpt gaver til venner og familie. Og litt til meg sjølv, hihi. Er ikkje så masse meir å sei om dagen, enn at eg hadde det gøyt og fant det eg leita etter. Og igår hadde eg ein kjempe koslig lørdagskveld ilag meg Linnveig, Victoria og Caroline. ♥

No sitter eg å ser på håndballkamp på tv2. Heia norge! Har kjøpt meg ein fin og enkel julekjole og noken enkle topper. Fornøyd eg! Kan jo ikkje kjøpe så masse før jul..

Eg har veldig VELDIG julestemning. Har faktisk komt juletre på skulen! Fekk endo meir julestemning når eg såg da. God jul!!

Haha, linnveig tok bilde av meg før me reiste idag tidlig. LOVE. Fint juletre, sant? No er det til og med pynta!

-Har du juletre på din skule?
-Er du ferdig med julehandlingen?

-Ingvildbolstadsætre

7 kommentarer

Siste innlegg