To gode venner

Heihei!

Idag har eg vert med ane (www.anekjeilen.blogg.no). Me har kost oss i heile dag! Før me stakk bort i idretshallen, laga me hjemmelaga brownies og dei blei knallgode! I hallen skjedde det ikkje det ikkje så masse, så eg og ane gjekk heim igjen til ane etter ein times tid elns.

No har eg nettopp sett film ilag med søstra mi, linnveig, og vennina hennas, caroline. Me såg “life as er know it”. Har du sett den? Den er vartfall kjempe koslig og morsom! Anbefales! Tok noken bilder før eg gjekk bort til ane…. Og noen når eg var hos ane.

No tenkte eg at eg skulle ligge meg etter ein lang dag med gode venner. God natt søtiser <3


hihi <3 (er foresten meg på det lille bilde til høgre… ) hoho!

wow, hei bleikt fjes.

-Ka har du gjort på idag?
-Har du noen idéer om ka eg kan blogge om? ….

Sneiks <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg