Nytt år.

Heihei!

I dag er det nyttårsaften. Godt nyttår forresten! Tenkte eg skulle blogge no, siden eg får mest sannsynlig ikkje tid til å blogge seinare. Har faktisk allerede sett noken raketta! Gleder meg til ikveld, men trur eg holder meg til stjerneskudd… (a)

No skal eg snart eta pinnekjøtt med familien, blir godt! Etter eg har ete, trur eg at eg skal bort til ane (www.anekjeilen.blogg.no). Det blir kos! Har sminka meg så det eneste eg mangler, er finklærene. Eg har faktisk glatta håret mitt og! Haha, 3. gongen eg har gjort det i heile mitt liv !

Dette bilde er før eg glatta håret.

No må eg stikke, skal spise pinnekjøtt <3

Snakkest! Godt nyttår 🙂

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg