Eg e slask

Hei!

I dag har eg berre slaska. Joggebukse, stor genser og håret i ball. Deilig spørr du meg. Eller eg har forresten vert ein liten gåtur med hunden min, ellers har eg berre vert på facebook og sett tv. Eg såg Hotel Cæsar nettopp, hahaha! Hotel Cæsar blir berre dårligare og dårligare. Skuespillarane suge! Blir faktisk litt gøyt å sjå på, fordi det er så teit…

Juleferien har gått alt for fort! Eg er klar til vanlige hverdager igjen, men ikkje sjølve skulen.. Nesten allerede lei.., og skulen har ikkje begynnt ein gong! Jaja, får gjere det beste eg klare. Må kutte ned på kor masse eg er på data…kjem ikkje til å få tid til lekser! nope, no får eg ikkje tid til data!

Snakkest! …

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg