spørsmålsrunde

Hei!

Ikkje så masse å sei om dagen enn at eg har vert på skulen og på håndballtrening. Men eg tenkte at eg skulle ha spørsmålsrunde. Du kan spørre meg om det du vil, men det er grenser. Still spørsmål du kunne svart på selv. Svarene kommer sikkert på lørdag. Noe du lurer på? Du kan også stille spørsmål som: “kan du vise rommet ditt?” “kan du ha outfitbilde neste innleg?” sånne ting også. Ellers kan du spørre spørsmål du lurer på om meg.

BTW: blir ikkje video, skriver svarene 😉

Skal svare så godt eg klarer!

Sneiks ♥

5 kommentarer
    1. Hva liker du med håndball?
      keen på noen?
      skjer det masse drama på austreim da ?
      hva syntest du om deg sjøl
      er du en jente som blir fort sjalu?
      liker du å henge med venner eller vere inne?
      har du nært forhold til søsteren din?
      hva gjør du på fritiden?
      bruker du mye tid på bloggen?
      Det jeg hadde <3
      lykke til!!

    2. Jomfru?
      Siste gutten du kysset?
      En person du savner nå?
      Hvem er din aller beste barndomsvenn?
      Funnet ut hvem dine egentlige venner er?
      Din favoritt sport?

    3. Er du kristen?
      Tørr du å skille deg ut og si dine meninger, uansett kem som står rundt?
      Er ryktet ditt viktig?
      Ka stil liker du på gutter? forklar og legg gjerne ved bilde;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg