It’s friday!!

Hei å håå!

Yes, endelig helg! Denne veka har faktisk gått veldig fort… merklig.  Når eg kom heim fra skulen i dag, sov eg i 2 tima også spiste eg middag. Naaam, hjemmelaga pizza! Etter mat, stakk eg bort til Eli Marie på overnatting. Sandra var der når eg kom, så i kveld har me berre kost oss og høya på!

Me har ikkje ete noke anna enn snop egentlig, så siden eg er så snill, så lager eg pizza til jentene. Dei sitter å ser på tv akkuratt no. Ovnen på berre bli varm, så skal eg sitte den inni. Yummyyyy.  ER SÅ GLAD FOR AT DET ER HEEEELG! THANK GOD ITS FRIDAY!  




hahahahhhahhaha, tidsfordriv! Men gøyt!

-husk spørsmålsrunden i morgen!

 

-Snakkest!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg