nytt design!

Hallo!

Som du sikkert ser så har eg fått nytt design. Eg blei veldig fornøyd egentlig. Men det vises ikkje like godt på alle sine data’er. På min data så blir nesten hele bloggen helt kvit, men på Sandra sin data, så får ho designet sånn som det egentlig skal sjå ut. Det varierer for ka data du er innpå. Visst du ser nesten berre kvitt på mitt nye design, så kan du prøve å bøye skjermen på dataen litt ned, så ser du korleis det egentlig skal sjå ut…

Før hadde eg dette :

 -Kass synst du var finest? 

– Kommenter gjerne for å si om du ser hele deignet i di rette fargene eller bare kvitt. Visst det er mangen som får fargene feil, bytter eg..

No mangler eg bare en header.. bare til å lage .. ^^

SNAKKEST!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg