New week.

Hey alle!

I dag er det mandag. Yes, ikkje lenge til helg! Ikkje for meg vartfall, fordi eg har fri på fredagen, yeeeah! Men på skulen hadde me gym og eg skada tåa mi, eheh, hørest ganske pingletr ut, men det gjer faktisk kjempe vondt! Har bandasje på den.. Nesten heile huden på storetåa er vekke, vetsje korleis eg fekk da til.. Men eg kan liksom sjå rett inn på open hud..auu!

Etter skulen idag sov eg. Haha, dautrøtt! Ødelegger alltid døgnrytmen min i helgene…. Klokka 6 skulle eg bort til Monica Catrin (mc) i bursdagsbesøk. Ho blei 16 år idag, gratulerer så masse med dagen igjen søta mi! Var koslig hos mc idag. Me såg film og spiste masse god mat. Kjempe kos.

Før eg stakk bort til mc.

Hahaha, beste tøffler!! Bruker dei øvealt! Trur eg tar dei med på skulen i måro, dei er så god!

Fletter i håret for å få krøller i måro. Sjølv om mine krøller ALLTID går utav igjen etter sånn 1 time…. Jaja..

Eg legger meg no vartfall. Skal bli godt, blir vartfall ikkje vanskelig å få sovne! Natta alle! Håper deke har hatt ein fin dag, det har vartfall eg 😉

-pratest!

5 kommentarer
    1. Hei hei!
      Du e en flott optimist:) snart helg hi hi 😀 det e bra det!
      Æ likte shorts’n din, den va kul! Hele outfit’n va bra btw.
      Det e godt at du har hatt en god dag, det har æ osså hadd:)
      Æ har kost mæ i skitværet inne!
      Sov godt, så skrives vi nok:)

    2. Hei:)
      Bare lurer, klarer du å flette en slik flette selv?
      Jeg har lyst å lære det, kan du lage en video om det:)

    3. Tusen takk alle sammen! Blir alltid glad for fine kommentarer! :))
      Lisa: hei! nei, det er ikkje eg som har laget flettene på bilde, eg klare ikkje på meg selv. Så kan desverre ikkje lage video om det…. :((

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg