året som var; litt av kvart

Hei!

Tenkte eg heller skulle laste opp noen bilder fra året som var isteden for å skrive om dagen min. Bildene eg laster opp er berretilfeldige, men alle er fra 2011.


var på Sogndal cup med Lindås, kjempe gøyt!


juleballet for litt siden, var veeldig mange folk!


ein av tusen overnatting med Sandra <3


Hadde 80-talls fest, knall gøyt 🙂


Ornings før diskotek på hundvind <3


Var på førde håndballcup, var døds gøyt! Miss it! Her er meg og Andrea <3


hahahah, fortsatt 80-talls party <3


“jentekveld” hos Ane <3 hihi!


uten sminke….. SKUMPARTY!


meir overnatting med Sandra, alltid gøyt!


her også… <3


sogndal fotballcup <3


førde håndballcup med Frida, vert der 3 gonger no, blir berre gøyare og gøyare! <3

Tok heller litt bilder fra året som var, fordi eg hadde ikkje noen bilder fra idag, og heller ikkje noe å blogge om egentlig.. Håper du likte det 🙂

Snakkest!

5 kommentarer

Siste innlegg