kjedlig onsdag.

Hei!

I dag har eg vert hjemme fra skulen fordi eg var kvalm. Dagene blir fort kjedlig når du er sjuk. Så idag har eg har berre lagt i sofaen og vert på dataen å sett på kjoler. Er så mange fine kjoler på Nelly, har lyst på alle. Venter allerede på ein pakke i posten, men den har ikkje komt enda, gleder meg til den kommer! Skal vise dere ka eg får når den kommer. Kommer til å bu i den!

Kjole 1.
Denne kjoler er fra nelly og koster 399, har veldig lyst på den! Den finnest i lilla og rødogså, men eg likte best GRØN/BLÅ. Link HER. (bildet er nederst i innlegget, første kjolen)

Kjole 2.
Denne kjolen er også fra nelly og koster 299. Sikkert fin å gå med på jentekvelder elns. Link HER.

Kjole 3.
Fra Nelly denne også, koster 399. Går an å bruke til det meste. Både jentekvelder, julaften, fest.. Link HER

Kjole 4.
Nelly, 399. Elsker helie kjolen! Døds fin! Link HER.

Eg likte alle veldig godt, har lyst å bestille en av dem, men veit ikkje kass..

-Kass synst du var finest? (sorry for dårlige bilder, visst ikkje du ser kjolene godt nok, kan du gå innpå linkene)


Nissa Dress NOK 399, Ax Paris - NELLY.COM Romy Dress NOK 299, Ax Paris - NELLY.COM Chiffon Bandeau Dress NOK 399, Rare Fashion - NELLY.COM Jarna Sequin Dress NOK 399, Oneness - NELLY.COM

SNAKKEST!

8 kommentarer
    1. Hei!
      Stakkars, det e kjipt å være syk! Æ har vore det i 2 data nå, men nå e æ bra igjen- håpe du oxo e d!
      Æ syns kjole nr 4 e den som e flottast:-) Men nr 1 e fin den å!
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg