Kurs på Radøy

Hallo!

I HEILE dag har eg vert på ungdomsrådskurs på radøy ilag med ungdomsstyret fra Austrheim og fra Radøy. Var egentlig veldig gøyt! Me har kost ossi heile dag, og eg har blitt kjendt med nye folk og bedre kjendt med folk eg var sånn “litt” kjendt med fra før. Etter allt snakkingen (son var ein heil skuledag egentlig) (men gjekk fort) , så gjek alle bort i bassengetpå radøy å bada. Det var herlig! Spillte vollyball i bassenget! Også når me var ferdig i bassenget,gjekk mei badstuaaa, heeerlig!

Når alle hadde skifta etter å ha bada, kjørte både radøy og austrheim tilbake til ungdomsklubben på austrheim for å vere. Der såg me film, sang singstar, spiste spagethi og dansa. haha! Knall gøyt!! No er Eli Marie hos meg og me sitter på det fine “ryddige” rommet mitt å geeker på kvar sin data og ete snop og drikker saft faktisk! hehe, lenge siden ho har overnatta hos meg no, så er eksra gøyt !!


hahahah! ser ut som eg er gravid!


glad i deg vennen!


kristian lager klart filmen og lyden, yeeah


sovna på bussturen fram, klokka var 8 om morningen altså!!!


søtinane på klubben– et spagethiii <3

-Er du med i ungdomsrådet?
– Har du ungdomsklubb?

ME SNAKKAST!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg