Dagen i dag som bilder

Hei!

Tenkte eg skulle skrive om dagen i dag på ein ny måte. Håper du liker det!

Det her våkna eg til…..

 

Etter skulen blei Sandra med meg heim, me koste oss!

Me spelte eit kjempe gøyt brettspill i fleire timer, var super gøyt!

Sånn ser det ut:

Så lagde me gooode brownies, mesterkokene! (posepakke) heh!

I ovnen, jummyyyy

Så pugga me litt på matteprøven som me skal ha på fredag….

Etter det, såg me på Hotel Cæcar, fuuuun!

Og no overnatter eg hos Sandra. Skal tidlig opp på skulen i morgen, så natta!

-Ka synst du om den nye “vrien” eg skreiv om dagen min på?
-Synst om bildene?

-IBS, SNAKKEST!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg