SNART HELG

HEI!

Har hatt ein kjedlig dag i dag, ikkje meir å sei. Men no er det berre ein dag igjen, så er det helg. Gleder meg, er så lei allerede av skolen. Jaja, blir deilig med helg altså. Sikkert ikkje berre eg som synst det. Har matteprøve i morgen, så dagen i dag har gått i pugging med Sandra. Kjedlig. Får håpe det går bra, skal vartfall gjøre mitt beste. Vil virkelig forbedre karakteren min i matte. Men ikkje alle kan være genier, sant?


JUST SMILE! PEACE.


fint, heh. nei

Sorry for kjedlig innlegg, men blir ikkje gøye innlegg når det ikkje skjer noke.. blir bedre i helga, fordi då skjer det faktisk noke, hah! NO LEGG EG OG SANDRA OSS. MÅ PUGGE LITT FORMLER TIL MATTEPRØVEN FØRST, BLIR GØYT!  heh, nei.

ka blogger du om dersom det ikkje skjer noke i hverdagen din? går tom for ideer….

-IBS

5 kommentarer
    1. Lykke til på prøven!!
      Om man ikke er et geni, må man gjør det beste utav det en har:) det sa mi mormor:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg