INNKJØP

hei du!

I dag var eg i Åsane på “shopping” etter skulen. Handla ikkje sånn masse, fordi eg fant ikkje så veldig masse, men kjøpte noke av det eg likte. Eg var ilag med Sandra, Eli Marie og Charlotte. Har kost oss idag også! No har eg og sandra akkuratt komt heim fra bussturen fra Åsane, så no sitte me på badet hos meg å blogger, heh! Her er det eg har kjøpt i dag:


//”bilde” fra Kremerhuset til pynt på rommet- 75 kr //


//armebånd fra cubus – 19 kroner!!! //( egentlig pris 200)


// shampoo og bodyspray fra cubus – 19 kr // egentlig pris 200.


//fint langt smykke fra cubus- 19 kr.// egentlig pris 100.


//genser fra bik bok – 299// kjempe mjuuuk


bloggings på badet, standar, heh


søtt altsååååå

-synst om innkjøpene??

.-IBS

4 kommentarer
    1. Vennen, du har blitt døds flnik å blogge :*
      Forsett sånn, har kost meg kjempe mye ilag med bestevennene mine i dag <3 Kosligt,kjempe fine ting du kjøpte , lovejuu :* <3

    2. Guu kor fint bilde var, det var dødspent!!
      Du e flink m innkjøpa dine, æ må si du e heldi som kan shopp så my:) sku ønska det var mæ…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg