Leaving this town.

Hei!

I dag har eg vert på Lindås å klippt meg. Sandra og Henriette var med også. Etter eg hadde klippt meg, tok me sol også reiste me heim igjen. Var kos! Eg blei ikkje superfornøyd, men det er fordi den fargen eg hadde i før eg farga det, var så bleik at det var vanskelig å dekke den. Men er vartfall bedre! Har klippt luggen min kortere også har eg klippt noken cm i lengda.

No holder eg på å pakke. Eg reiser på kurs imåro ilag med Sandra og maaangen andre. Veit allerede om noken som skal, og det kommer til å bli digg å møte alle folka igjen. Gleder meg også til sjølve kurset. Kurset er fra torsdag til søndag, så det blir nok ikkje blogging på meg i helga. Har mista mobilen min, så kan ikkje blogge på mobil-appen heller…Dere får heller vente til veka som kjem.

-synst om klippen? 🙂

-IBS

12 kommentarer

Siste innlegg