Home sweet home

Hallo alle sammen!

No har eg komt tilbake fra rus-kurs som var i helga. Har storkost meg! Eg har blitt kjendt med utrolig mange snille folk. Både gutter og jenter. Eg har kost meg kjempe masse, og du har sikkert hørt uttrykket “borte bra, hjemme best” ? men eg kunne LETT vert der ei helg til, fordi det var så gøyt! Eg har lært utrulig masse og eg gleder meg til å lære det videre til klassen min. Dette kurset var verdt helga mi vartfall!! (har dessverre ingen bilder fra kurset, har ikkje tid å ta bilder når eg har det så gøyt vettu! Noken av lederene tok ein del bilder, så visst dei kjem på facebook eller noe, så skal eg ligge dei innpå bloggen )

No har Sandra akkuratt gått heim igjen, og eg berre chiller med pizza og brus. Har savna å være med familien min og sånt, men også å kose med hunden min. Så sikkert halvparten av tiden siden eg kom heim, har eg kost med hunden min.

-klarte ikkje laste opp det siste bilde…

Me snakkast 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg