Me and my friends.

Heihallo!

I dag har eg hatt ein super dag! Heile skuledagen var det eg og Sandra som holdt. Me framførte det me lærte på kurset videre til klassen. Gjekk greit synst eg. Etter skulen gjekk eg på senteret og var litt, heh. Standar etter skulen. “Henge på senteret”. Når eg skulle heim fra senteret, var Sandra med meg heim. Me koste oss ilag, som vanlig. Me steikte oss GRANDIS, yeeah.

Etter ei stund kom Eli Marie bort, og me prøve kjoler til valentisballet som er i helga. Blir superdigg! Tok litt bilder, hørte på musikk og spiste boller og brus som min kjære søster laget. Dei var super gode, takk Linnveig!  Eli Marie hadde med seg ein bruningsspray som ho hadde kjøpt på Cubus (?). Så eg spraya Eli Marie med den, og det såg ut som den kom til å få eit godt resultat, og det var berre etter 5-6 minutter!

Eg har aldri prøvd bruningsspray sjølv, eg bruker for det meste kremmer eller body lotion. Men denne sprayen virka veldig god. Du skal ikkje ta på deg masse, fordi resultatet kommer ikkje med ein gong du tar den på deg. Det kommer etter ca. 15-20 minutter. Det er mangen som går i fella og tar på seg enda meir, fordi dei ser ikkje resultatet med ein gong. TOLMODIGHET heiter det. Ikkje at eg er så mykje bedre men… heh! Vurderer å kjøpe meg ein bruningsspray sjølv. Har du noen gang prøvd ulike bruningssprayer?


ryddig rom, ja veit ♥


hihi, prøving av kjoler på G ♥ glad i dere ♥


haha, fail sjølvutløsar!


super peeen!!


ååe, søte sandra!


lagde grandis, wopwop!


Anbefales på det sterkeste! //Cubus-199 kroner//  (trur eg) heh..

Blei litt mange bilder dette innlegget.. jaja, gøyere med bilder en uten!

-Har du prøvd bruningsspray før? Godt/dårlig resultat?

-SNAKKEST! EG LEGGER MEG NO! NATTA !
-INGVILDBOLSTADSÆTRE

7 kommentarer
    1. Nope, blir ikkje glitter aktig i huden, du får ein gyllen farge. Den går ikkje vekk i dysjen nei, men veit ikkje kor lenge den holder 🙂 <3

    2. Smakte bollane te linnveig eg og! 😀 driit goe! <3
      Pene dere eer ;*
      Lurer litt på med brunings sprayen.. Er det veldig viktig og være nøye? eller bare sprayer man på?
      og en ting til.. Er designet ditt kjøpt av ho Kathrine eller gratis design?

    3. Heheh, jepp ho er god 😉
      takk for det duu! Nei, du treninger ikkje å være nøye med bruningssprayen, fordi den fordeler seg sjølv utover.
      Designet er bruker er gratis 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg