12.feb.2012

Hei!

Sorry for dårlig oppdatering. I går blogga eg, men innlegget blei ikkje publisert fordi nettet blei plutselig frakobla. Eg har vartfall hatt ei super helg! På fredagen var eg på valentinsball og koste meg. Før ballet orna eg meg ilag med Henriette Kaarstad. Var supergøyt! Etter ballet var Andrea med meg heim og overnatta. Me hadde det kjempe gøyt ilag, og me låg å snakka til langt på natt, hehe.., gøyt! ♥♥ Lørdagen var ein drittdag! Brukte seriøst heileee dagen på å være på konfemøte. Var ikkje supergøyt nei. Men det var gøyt å møte alle folkene igjen. I dag har eg vert i kirka på sånn konfeting, årk, kjedlig. Om noken timer skal eg på håndballkamp. Det blir gøyt, sjølv om laget me skal møte ligger overst på tabellen og me ligg lengre nede.


elsker deg ♥♥


ååe,søte Andrea ♥ elsker deg


gøyt!

No skal eg snart på håndballkamp, må berre ete og kle på meg. Så stikker eg snart. Gleder meg, sjølv om eg trur (veit) at me tape… jajaj, optimist her jaaa!

-var du på ball?
-korleis har din helg vert ?

-IBS

4 kommentarer
    1. Heia:)
      Sorry, har ikke hadd nett på lenge….
      Har savn å læse bloggan, men du har hadd det arti ser æ!
      Snx

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg