Love my life!

Hei!

Dagen i dag har vert super! Etter skulen gjekk eg, ane og eli marie bort på senteret og kjøpte dream-is. Så gjekk me bort til ane og såg romantisk film og spiste is. Det er tross alt valentinsdag! Etter me hadde sett film og ete is fra boks, var det håndballkamp. Det var ein suuuper gøy kamp! Trur det var den gøyaste og mest spennande kampen eg noken gong har spillt! Resultatet blei 13-13. Men eg er veeldig fornøyd med resultatet, fordi motstandarlaget ligger høgt oppe på tabellen, og laget mitt ligger langt nede. Så eg er storfornøyd, og det var resten av laget også!

Når eg kom heim igjen var det frustrerte fruer og snop med familien. Hærlig! No er det natta, skal opp i dysjen i måro så får vell ligge meg. Ser fram til helg!!

Ikkje beste bildet nei, men har ikkje hatt så masse tid til å tenke på bloggen denne veka, men gjer så godt eg kan 🙂

-Blir glad for kommentarer! Kjedelig å blogge uten kommentarer, men takk for som har kommentert!

– korleis feiret du din valentinsdag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg