Just chilling

Heey!

No sitter eg på gamlerommet mitt og spiser bacon chips og chiller. Fy meg, det er jo berre onsdag! Har ikkje nettverk på nyerommet, så derfor sitter eg her. Gjer ikkje på stort, sitter på facebook og snakker med folk og hører på musikk. Slaure kler og håret er oppe i ein not-so-hot-dott, heh! Seinere i dag skal eg ete heimalaga pizza med familien, deilig! Har ikkje så stor blogginspirasjon for tida, så eg lure på om du har noken forslag til ka eg kan blogge om? Dersom eg ikkje kommer på noke å blogg om, kan det hende at eg tar ein bloggpause. Men håper ikkje på det 😉

Bare eg som chiller i dag eller?

-INGVILDBOLSTADSÆTRE

3 kommentarer
    1. Heia!
      Slaskeklæa e just lovely:)
      Det e helt nødvendig hver dag!
      Du kan for eksempel blogg om:
      Hva du har tenkt å bli
      Ønska du har for fremtia
      Idrett, Håndball
      Hvordan være gode venna:)
      Tanka om livet
      Interiør tips, sette sammen nokka hver dag.For eksempel hente nokka fra Black Design,Kremmerhuset,interiørsider på nett:)
      Bare nokka tips!
      enjoy:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg