Utelåst og vinterferie!

Halloen!

I dag etter skulen (eller var ik på skulen idag, var på omvisning på Mongstad) blei eg utelåst. Men heldigvis kom søstra mi, marie og låste opp etter ca 20 minutter ute i kulden. No er eg heldigvis inne og er god og varm! Brrrr, var kaldt ute. No hopper eg i dysjen før bursdags besøk. Etter besøket, skal eg på jentekveld hos eli marie jento <3

Ååh, er så digg med vinterferie! Denne ferien trenger eg virkelig! Ha ein fin ferie alle sammen!

Meg og søte Eli Marie på Mongstad idag. Loveu vennen!

utelåst ja…

-synst du også det er godt med vinterferie?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg