Påskefri!

Heisann!

Er så utrolig hærlig med påskeferie. Trengte virkelig litt fri nå. Men no er den snart slutt, skole igjen på tirsdag og då er det påan igjen med full gass! Det har vært masse gøyt å gjøre på i påsken, og eg har fått brukt tida mi godt! Eg har vert masse på jentekvelder med mine bestevenner og eg har vert på vannkanten å bada, eg har vert på dataparty og ja.. eg har kost meg masse. Ellers har eg vert ein del ute med venner og kost meg.

Som eg sa for 2 innlegg siden (tror eg) så har eg bestillt en kjole fra nelly som eg fikk i posten. Den er dessverre utsolgt nå. Den var utrolig pen og enkel. Eg bestillte den i størrelse S, men den blei for stor for meg, så eg skal levere den tilbake og heller bestille den i XS og se om det er bedre.

I påsken har eg vert så usunn at det går ikkje ann! hahah, får snart ikkje plass til mere snop, chips og brus! Har vert uten trening en hel veke ++ og masse snop.. lover ikkje bra. Jaja, påsken er snart over, så da skal eg virkelig skjerpe meg!

-hvordan har din påske vært?

HÅ EIN FIN PÅSKE VIDERE!

9 kommentarer
    1. Hei hej!
      Hvordan står det til med dæ? Leng sia æ har kommentert nå.
      Du e så utrolig pen, med noen nydelig øya 🙂
      Æ har tilbragt påska m vennan mine oxo, det e det som e ferie!
      Æ e så gla for at æ har venna, æ kan dra på hyttetur med 🙂
      Det e så godt å lese at du har hatt det bra, æ håpe at du har det bra –
      Klart du har det bra, ei så smilands veit som du har det vel alltid bra <3
      Stor vårklæm til dæ fra mæ!

    2. Hallo Bubba!
      Alt går supert! Håper du koser deg du også 🙂
      Godt å høre at du har det gøyt med vennene dine!
      Tusen takk, stor vårklem tilbake til deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg