NEW IN

HEIOGHÅ!

I dag har vert ein suuuper dag! Skuledagen gjekk fort, og i siste time hadde med quiz og fekk is av bestelæreren vår ♥ Etter skulen reiste eg, Frida og Andrea inn til Åsane på shopping. Siden Andrea er ein vimsekopp, klarte ho å miste bussen, så eg måtte ta bussen alene til knarvik… så venta der i 45 minutter cirka, også tok me bussen ilag til Åsane. I Åsane koste me oss veldig masse, og me fant oss alle sammen masse fint! GUUD, så mange fine klær og farger det har komt i butikkene. WÆÆ, elsker det! Etter me hadde shoppa det me trengte (svidd litt penger), tok me litt solarium. HAHHA, Andrea hadde ikkje meir penga igjen, så me låg heller begge to inni mitt solarium. GENIALT! Dagen i dag, har rett og slett vert super! No sitter eg heima ilag med familien og spiser dolly pizza og drikker colaaaa. Hærlig liv altså! Ingen klaging!

 

I måren skal eg opp tidlig (klokka 12) fordi eg skal på HIPHOP KUUURS, yeah. hahhaha, kan seriøst ikkje danse! jajajajaja, kan no bli gøyt fordi om. Dette kurset skal eg på i måren og på søndag. Også på mandag skal eg på discotek for å vise ka eg har lært. HEH! JAJA, får håpe det blir gøyt då.


// 1 – ginatricot // 2 – ginatricot // 3- ginatricot // 4 – ginatricot // 5 – ginatricot // 6 – cubus // 7 – cubus // 8 – only //

 

 

 


fekk litt skille i solariumet!  selv om ve var to!

 

-TYCKSSS?

6 kommentarer

Siste innlegg