NEW IN

Hei dykk! ♥

I dag etter en laaang og kjedlig skoledag, så reiste eg og Sandra til åsane for å shoppe. Var masse fine klær, men hadde dessverre ikkje nok penger til å kjøpe alt, heh. Hadde lett gjort det, fordi ALT var fint! Vi var der i noen timer, til vi hadde kjøpt det vi trengte, så reiste vi hjem igjen. Turen hjem igjen var trang! hehehehe. Bussen var full og vi måtte stå nesten hele veien hjem (2 timer). Fornøyd med alt eg kjøpte egentlig, spesielt den glittrete shortsen (!!).

No er det helg, ENDELIG! Denne skoleveka har jo gått 100 år, virker det som. Glad den er ferdig. Så er det på’an igjen neste veke med tantamener og prøver. Men neste helg skal eg heldigvis på konfeleir med verdensallerbestekonfirmanter! ♥ det blir digg! I morgen skal eg kanskje til Andrea, visst eg for låv…lenge siden vi har vert ilag no 🙁


TOPP BIKBOK// NOK 79,- // STØRRESLE SMAL//


TOPP FRA GINATRICOT// NOK 129,- // STØRRELSE SMAL //


TOPP FRA GINATRICOT // NOK 99,- // STØRRELSE LARGE //


// SHORTS FRA BIK BOK //  NOK 149,- // STØRRELSE SMAL //


// SHORTS FRA GINATRICOT // NOK 349,- // STØRRELSE 34 // FREMME


BAK


// FJØRTING TANG // GLITTER // NOK 79,- //


// SOLBRILLER FRA GLITTER // NOK 79,-//

Dette innlegget tok faktisk lang tid å lage, så sitter pris på kommentarer heheheheh! bildene tok jo ein evighet å laste opp……

-Har du eller skal du også på shopping i helga?
NATTA! ♥



7 kommentarer

Siste innlegg