super helg!

Heisann! ♥

I natt overnatta eg hos andrea og vi har kost oss veldig masse ilag. Lenge siden eg har vert med ho no, så det var extra gøyt å være ilag! Me har tatt heil heil haug med bilder til dere og vi har laget brownies og laget video som kommer på bloggen om litt. Nesten alle bildene vi tok, ligger på videoen som kommer utpå i dag eller i morgen, så gidder ikke å laste opp alle bildene i dette innlegget. Lørdagen var ihvertfall helt super! I dag tidlig når eg skulle ta bussen hjem, gikk eg bort til buss stoppet og ventet der i 3 fuckings kvarter. Var iskaldt! brrrrr. Bussen kom jo aldri. Flinke mamma hade klart å sett på feil bussruter, så skal heller ta en senere buss hjem. Så no sitter eg og Andrea her og har nettopp spist frokost og slaurer.

Når eg kommer hjem, skal eg pugge til matte, siden eg har matte tentamen på tirsdag og eg kan ikkje ein drit. Matte er et fag som eg ikkje er supergod i (eheheeh) men dersom eg gjør oppgaver og pugger litt, så kan eg klare det. Visst eg er heldig får eg en 3’er (a) kanskje??

 


taaan (heheeheh, nei)


endelig har me nådd målet vårt! jogging kvar dag + 200 situps annenhver dag ♥

No stikker eg hjem!

– Hvordan har din helg vært?

INGVILDBOLSTADSÆTRE

9 kommentarer

Siste innlegg