12.06.2012

Hei!

No har eg ikkje blogga på lenge siden eg har vert på konfirmasjonsleir, som var supergøyt! Eg har også hatt ein del lekser, så har ikkje blitt noke skikkelig blogging før idag. Konfirmasjonsleiren var så utrolig gøy! Var super fornøyd med romdelinga, vi padla i kano, bada, spillte sandvollyball, spillte fotball, grilla og var med mange utrolige folk ♥ Kunne lett hatt ei til helg med sånn altså! 

I dag hadde vi aktivitetsdag på skolen, der vi hadde først orientering med poster og bull i skogen, også grilla vi, så spillte vi fotball mot andre klasser. Var egentlig veldig gøyt. Var sånn sommer/chille dag. Når eg kom hjem fra skolen, gjorde eg lekser… MASSE lekserm, siden vi har 2 innleveringer og 1 høring denne veka. FULL INNSATS før sommerferie! Når eg endelig var ferdig med alle leksene, stakk eg ut på joggetur med Eli Marie, vi gjekk bort på den nye løpebana ved hallen og hadde intervaller, hehehe! SPREK!

 


kanskje eg burde pakke ut kofferten snart??


lagde forresten superkule t-shorter på leiren, der andre skreiv positive ord om deg ♥ minner!


har forresten fått diamant ørespillere av mammaaa, diamanter og rosaafargee! 


GINGER!


fint å gå på tur


noooorsk


fhgjkgvhj

No legger eg meg!

-Hva har du gjort idag?

INGVILDBOLSTADSÆTRE 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg