don’t raise your voice, improve your argument.

Heihei! ♥

 

Tenkte at eg skulle ha bloggpause en liten stund nå, men det er jo sommerferie om 3 og en halv dag, så da tenkte eg at eg har ingenting bedre å gjøre på, sååå! Skal virkelig skjerpe meg og eg skal prøve å bli bedre å blogge og få flere bilder. Eg synst det er veldig gøy å blogge, men av og til blir det litt mye, og da klarer eg ikke å vite altid hva eg skal blogge om. Men eg skal prøve så godt eg kan!

I går var det lørdag, og eg var hjemme faktisk! Hadde ein rolig lørdagskveld med familien…..Først såg vi film også fikk søstra mi besøk av noen venner, og da satt vi oss på kjøkkenet å spillte et supergøyt kortspill som heter “rome”. Det var faktsik utrolig gøyt. Latter, lys, kort og chips ♥ Eg bytta forresten navlepiercingen min i går. Har venta leeenge på det, og endelig kunne eg bytte (1 måned). Eg hadde egentlig ingen piercinger eg kunne bytte den til, men eg var så gira på å få bytte den, siden eg var såå lei av den andre. Men heldigvis så hadde eg en piercing fra før, som eg kjøpte en gang eg var på fotballcup i Sogndal, hah! hadde ikkje piercing en gang når eg kjøpte den! Den var ikkje den aller peneste, men eg skal snart kjøpe meg en ny og litt finere ♥


visst du har noe negativt du skal si, hold det for deg selv! 🙂 

Ellers var eg å selgte vafler med klassen på lørdag på senteret. Malt i trynet blei vi ogsåå ♥ 

Nå skal eg hoppe i dysjen også spise litt mat før bestejentene mine kommer for å spille kort hjemme hos meg. Det kommer til å bli koslig. Skal spille “rome” som eg lærte meg igår. 

 

-FÅR DU OGSÅ BESØK I KVELD?♥
-nå som du allerede er innpå bloggen min, kan du jo også ligge ifra deg en kommentar? 🙂 

 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

32 kommentarer

Siste innlegg