NYTT

Heihei!♥

 

Endelig er det sommerferie! Ah, så deilig. I går var eg på nattopent i Bergen ilag med Sandra. Det var skikkelig koslig å gå i byn igår siden det var masse folk og mye musikk og folk som danset. Været var supert og de fleste gikk i shorts. Var kjempe masse fint i butikkane, men me var der i bare 3 timer, så vi fikk ikke tid til å gå i alle butikkene. Eg kjøpte meg ikkje så veldig masse klær, men av det eg kjøpte var eg fornøyd med. Me kom heim i ett tida i natt, og da gikk vi rett å låg oss. I dag stod eg tidlig opp, siden eg skulle til tannlegen. Det gikk fint, siden eg fekk sånn drikke som doper meg ned. Husker ik så masse, så alt gikk braaa! Ellers så har eg vert i Knarvik og tatt litt sol, så har vert ein chill dag idag egentlig. No sitter eg og sandra i hver sin joggedress som me kjøpte igår. aaah, deiilig. Det er grønn og skjønn, heheheh.

 
Eg kjøpte meir enn det som er nedenfor, men dette er favorittene: 


// topp fra carlings 100,- // shorts fra bikbok 109,- // begge delene var på salg


// langbukse fra cubus 100,- //


// singlet fra bikbok 99,- // er hull bak på ryggen

 

No skal eg til sandra, så snakkest!♥

 

-var du i byn i går også? 

 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

10 kommentarer

Siste innlegg