SKAL SERIØST TEIPE WEBCAMERAET MITT! WÆÆ

Hallo!

Vil bare dele denne videoen med dere for at dere skal være forsiktig og tenke på hva du gjør når du har dataen oppe. På denne filmen er det en jente som blir hacket av en mann. Hun ble hacket etter hun logget seg på skype, og hun kjennte ikkje mannen som hacket henne. Fra nå av skal eg være veldig forsiktig og tenke meg godt over hva eg gjør når eg har dataen oppe. Det er ofte eg snakker med folk (uten webbcamera) også skal eg bare kjappt skifte, dersom eg skulle ut elns. Det skal eg ikkje gjøre lengre. Denne videoen skremte hvertfall meg!

 

 

-del gjerne innlegget eller videoen videre

 
 
INGVILDBOLSTADSÆTRE
10 kommentarer
    1. Har allerede gjort det på fler datamaskiner jeg! Fikk tilogmed mamma til og gjøre det. Selv lærere har innført det på enkelte skoler for å følge med på hva de gjør i skoletiden. Fælt, rett og slett.

    2. Har webcam på skolepcen, og tenker hele tiden på at noen kanskje ser på meg. Trøster meg alltid med at det ikke er noe spennende å se på meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg