gjesteinnlegg!

Hei søtinger ♥ 

Da har Ingvild skaffet seg en gjesteblogger, nemlig meg! Ane, bestevenninnen hennes. Dere som leser blogget til Ingvild daglig, får et innblikk i hvordan dagene hennes er, men jeg er så heldig at jeg kjenner denne herlige jenten i virkeligheten og ser henne nesten hver eneste dag, og takk og lov for det! Hadde ikke klart meg uten henne, hun er så utrolig støttende og snill mot alle. Ingvild har en sånn personlighet som alle vil ha, en som er grei og søt mot alle, men samtidig bryr seg ikke om hva andre synes og er seg selv uansett! Jeg misunner Ingvild så utrolig mye! Personligheten hennes, som sagt, er helt utrolig, men så er hun jo helt fantastisk pen også! De øynene, de fantastiske trekkene og håret hennes! Jah, jeg er så misunnelig på deg, vennen!

Jeg har kjent Ingvild så lenge jeg kan huske, fra barnehagen, men vi ble ikke noe særlig godt kjent før vi begynte på skolen, men da var det gjort. Det var en periode i 2. og 3. klasse at meg og Ingvild var med hverandre hver eneste dag, hele tiden. Jeg har så utrolig mange gode minner i lag med Ingvild. Selvfølgelig har vi kranglet et par ganger, men det har aldri vært noe særlig alvorlige krangler, vi klarer alltid å bli venner igjen. Ingvild er den første jeg går til når noe skjer i livet mitt, uansett hva det er. Jeg har opplevd mange ganger at folk forteller det jeg sier videre til alle, men aldri har det skjedd med noe jeg har fortalt til Ingvild.

I 5. og 6. klasse var vel den tiden vi var minst med hverandre tror jeg. Fæl tid, synes jeg. Vet ikke hva som skjedde da, men ting var ikke som før, vi fikk begge nye venner, selv om vi gikk i klasse alle sammen, var det liksom litt annerledes, men jeg var fortsatt utrolig glad i deg og visste at jeg hadde deg som venn uansett hva som skjedde. På ungdomsskulen og slutten av 7.klasse var alt tilbake til normalt og jeg fikk deg som bestevenn igjen. Vær eneste gang vi krangler eller diskuterer noe gnager det i magen min, og jeg har så dårlig samvittighet at jeg må si unnskyld uansett hva som har skjedd. Vi deler så utrolig mange hemmeligheter med hverandre og jeg stoler mer på deg enn noen andre! 

Vennskapet vårt betyr så utrolig masse for meg! Er vannskelig for meg å beskrive hvor mye du faktisk betyr for meg. Jeg kan invitere deg bort til meg og vi kan bare sitte å snakke sammen i timesvis uten og få med oss at tiden flyr forbi og vi går glipp av masse rundt oss. Så lenge vi snakker sammen og ler, er vi begge fornøyde. Vi samarbeider så utrolig bra sammen også, og selv om vi er uenig av og til så klarer vi alltid å ordne opp. Jeg kan ikke huske at vi noensinne har vært sånn sur på hverandre at vi ikke har snakket med hverandre på flere dager, og det er jeg utrolig takknemlig for! 

Jeg elsker deg ufattelig mye, vennen! Og til alle dere som har giddet å lese dette laange innlegget, så håper jeg dere forstår hvor herlig denne jenta er og hvor utrolig takknemlig hun er for at alle dere fantastiske folk leser bloggen hennes. Hun sier ofte til meg at hun er glad for at folk leser det hun skriver og at de kommenterer fine ting til henne, så fortsett med det! Bestevenninnen min fortjener alt det fine dere sier til henne, for hun er fantastisk tvers gjennom!

 

-ANEKJEILEN.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg