BESTILT JAKKE

Heisann!

 

Da er eg hjemme etter en utrolig sliten og lang skoledag. Skal ta meg en lur før håndballtrening senere i kveld. Eg er så sliten og trøtt for tiden. Men i går kikket eg og mamma litt rund om på nettet og såg på ytterjakker. Eg har ingen jakker som eg kan bruke til hverdags som tåler litt vind og reign, så vi bestilte en stormberg jakke. Eg har sett på en sånn jakke utrolig lenge, men alle var så dyre, at eg har gått ifra dem. Men denne jakken var utrolig billig, og den såg god ut, og ikke minst fin!


kostet bare 499! Storfornøyd! Så gleder meg til den kommer om 1-4 dager ♥ jakken bestilte eg HER

 

-Har du sånn jakke?
-Hva synst du om jakken?

 

Ser forresten at det er utrolig mange som er innpå bloggen min, og statistikken øker. Så hadde blitt glad om du ligger ifra deg en kommentar, så som du allerede er innpå ♥

 


INGVILDBOLSTADSÆTRE 

 

8 kommentarer
    1. Leng sia æ har vært innom dæ nå:)
      Den va stili 🙂
      Har ønska mæ en HH jakke lenge, men dem e så dyr!!
      Kanskje æ sku ha kjøpt mæ en sånn æ å, den va nå gansk lik 🙂
      Var det på nettbutikk du va, har du en link til mæ?
      Kos dæ m jakka når du får den 🙂

    2. heeii ! dritfin ! kan du sende meg en link , fordi jeg kan ikke finne den på stormberg.no …
      digger bloggen din foresten ! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg