everyday has a reason


ser ut som eg har dipdye …… tror det er lyset

 

Hei søte lesereee ♥

 

I kveld har eg hatt besøk av en gjeng. Gutter og jenter, venner og uvenner. Neida, bare tullet. Men vi koste oss ihvertfall. Vi såg film og såg på litt tv, haha. Var sikkert 8-9 stykker eller noe sånnt. Før idag har eg gjort lekser. Eller eg har pugget på samfunnsfagprøve som eg skal ha første uken etter ferien. Nå har eg fortsatt besøk av andrea som skal overnatte hos meg. Vi stikker opp på rommet snart med popcorn og enda en film ♥

 

-Hva er din grunn for en ny dag?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg