Holiday

Heisann og god jul! ♥

 

Håper alle sammen har hatt en god jul, det har hvertfall jeg! Fikk utrolig mye fint på julaften, og spiste god mat med familien. Så langt i juleferien har jeg vært ute med venner og slappet av. Er ikke så mye mer som har skjedd, så har egentlig ikke hatt noe å blogge om. Men jeg var på romjulsalg i går, og da kjøpte jeg meg utrolig mye pent! Hadde jo mange gavekort og mye penger etter jul, så fikk brukt de opp på noe jeg kommer til å bruke. Har også fått kamerastativ, så nå er det mye enklere å ta bilder til bloggen enn før. Haha, før stablet eg bøker og alt mulig oppå hverandre. På nyttårsaften tror jeg at jeg skal være med jentene. At vi samler jentegjengen eller noe, er ikke helt sikker enda. 


Genser H&M 99 ,- Smykke bikbok 199,-


Genser bikbok 199,- 

Genser ginatricot 199,- 

Er sååå typisk at alle bildene jeg tok i dag var i svarthvit, og det funker ikke å laste opp svarthvit bilder på bloggen, så alle de beste bildene får dere ikke se :-(( Dere får nøye dere med de stygge bildene ovenfor :-(((( Nå skal jeg ta meg litt mat, så skal jeg på overnattingsbesøk. Snakkest sikkert senere!

 

-Hva har du gjort på i juleferien?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

 

6 kommentarer

Siste innlegg