Trening


følg meg på instagram for flere bilder @ibolstad

Heisann ♥

Da er jeg tilbake etter en liten bloggpause. Noen som har savnet meg? hihi. Jeg har noen innlegg som er lagret på utkast, så noen av de innleggene som kommer senere passer ikke helt med dato og slikt. Men jeg fikk forresten noen spørsmål om jeg kunne ligge ut hvordan jeg trener. Nå om noen uker begynner klassen min med egentrening, som vil gjøre det enklere å sitte meg egne mål til hver dag. Dagene mine går for det meste i trening. Om dere lurer på noeannet, så må dere bare spørre. Men slik ser altså treningsopplegget mit ut på en uke:

 

Mandag: Aerobic

Tirsdag: Håndballtrening 

Onsdag: 15 minutter på treningssykkel så styrke (overkropp)

Torsdag: Håndballtrening

Fredag: 15 minutter på tredemølle så styrke (underkropp)

Lørdag: Fri

Søndag: 100 situps

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

17 kommentarer

Siste innlegg