17 mai helgen min

Heisann! Gratulerer med overtsått til alle sammen♥ 16. mai var jeg og jentene på fest og feirte på Hilland. Var veldig koselig vors og var helt sykt med folk der borte. Som oftest når vi vorser er vi med mange andre enn bare oss jentene, men denne gangen var det bare oss jentene og det var utrolig koselig. Skikkelig jentevors, hihi. Nedenfor ser dere sminken og håret mitt 16. mai. Jeg måtte ta bildene i full fart så hadde ikke fått på meg antrekket en gang. Er egentlig ganske lei av å bare ha rett hår hele tiden, men føler ikke at jeg kler krøller. Prøvde meg på litt svak øyenskygge, som jeg vanligvis ikke kler, men ble fornøyd denne gangen! Ellers hadde vi en fin kveld også overnattet typen hos meg etter festen heh.♥ Var mange hyggelige folk der, og ble kjent med en del nye!

God jentene  på 16 mai♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

 

Dagen etterpå var det 17. mai (tok faktisk ingen bilder denne dagen) og da stod jeg og typen tidlig opp og tok på oss dress og bunad og gikk i tog! Auau gnagsår i bunadsko og å gå langt passer ikke bra ilag …. I to tiden gikk vi til farmor på familiebesøk og spiste god mat og kake. Klokken tre måtte vi springe så vi nådde bussen til byn. Jeg, typen og jentene reiste til byn ilag og gikk på tivoli og spiste mat hihi♥  Er alltid like koslig på 17. mai. Var mange folk i Bergen i går, så var vanskelig å komme seg frem noen plass.. og hvertfall i kø til biletter og karuseller osv. Men vi fikk det til og tok en helt sykt gøy (og høy!!!!) karusell. I natt har jeg lagt hos Joakim, men måtte hjem tidlig for å pugge til prøve 🙁 Så må vell pugge litt naturfag nå også.. Håper alle har hatt en super helg! ♥ 

 

-Hvordan har din 17. mai helg vært?

 

I♥ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg